Бриф на розробку рекламної продукції

Даний бриф складається для правильного та своєчасного виконання виконавцем поставленого завдання. Бриф затверджується замовником для того, щоб виконавець чітко уявляв завдання, що стоять перед ним. Бриф - це офіційне завдання виконавцю. Ви можете не відповідати на частину питань наведених нижче, у цьому випадку «Рекламна крамниця» виконує роботу за своїм розсудом.

1. Замовник (підприємство або особа):

2. E-mail адреса:

3. Вид роботи:

4. Надані матеріали (які вихідні матеріали надаються з боку замовника (Зображення, текст, старі макети):

Закріпити файл

5. Додаткові дані при розробці дизайн макету:

6. Вид діяльності компанії (Загальні відомості про компанію, основні напрямки її діяльності, основні відмінності від конкурентів (переваги), інформація про компаніях-конкурентах):

7. Об'єкт реклами (найменування рекламованого об'єкта (продукт / послуга), опис рекламованого об'єкта):

8. Цільова аудиторія (опис цільової аудиторії: вік, стать, рівень доходів, освітній рівень і т.д.):

9. Стилістика (загальний стиль в цілому: консервативний, сучасний, статичний, динамічний, інше?):

10. Кольорові рішення (які колірні поєднання будуть прийнятні / неприйнятні? Чи є обмеження на кількість кольорів? Якщо існують корпоративні кольори, то вкажіть їх (Pantone, CMYK)):

11. Існуючий фірмовий стиль (в обов'язковому порядку інформація про існуючий фірмовий стиль (якщо є)? чи потрібно його дотримуватися? в якій мірі? не забудьте докласти до листа зразки носіїв існуючого фірмового стилю):

12. Додаткова інформація (будь-яка додаткова інформація, яку замовник вважатиме потрібною):

13. Терміни виконання:

Прайс-лист на розробку дизайну макету

Розробка від 1-го до 3-х варіантів. У випадку, коли жоден не підходить розробляється ще 2 варіанти. Якщо з 5-ти варіантів, розроблених відповідно до брифу, заповненого замовником, розробка варіантів - по новому колу, за відповідну оплату. Будь-які інші роботи, які не вказані у прайсі, розраховуються індивідуально виходячи з категорій складнності.

І категорія (50-70 грн):
- При наявності готових матеріалів: ескізів, текстів в електронному виді, ілюстрацій і фотографій, що не потребують допрацювання.
- Наявність детального технічного завдання на роботу. (заповнений бриф)

ІІ категорія (130-150 грн):
- При наявності готових текстів та ілюстрацій, що потребують опрацювання, або підбір ілюстрацій з фотобанку зображень, набір тексту.

ІІІ категорія (200-300 грн):

При наявності готових текстів, створення унікального графічного макету, авторська ілюстрація.


Розробка дизайну від 1 до 3 варіантів Категорія 1 Категорія 2 Категорія 3
Логотип 300 400 500
Візитка 30-50 50-70 70-100
Флаер евро-стандарт 1 сторона 50 70 100
Буклет А4 (1-2 фальца) 100 150 200
Календарь кишеньковий 100 150 200
Листівка (від А6 до А4) 1 сторона 50 70 100
Плакат (від А3 до А1) 70 100 150
Сіті-лайт 100 150 200
Біг-борд 150 200 300
Баннер 100 150 200
Зовнішня реклама 200 300 400
Відмальовка схем, лого, тощо (вектор) 30 50 100
Вітрина 100 150 200
Холст 70 100 150
Таблички, стрілки 30 70 150
Стенди, кутки споживача 70 150 200

Мобільний:

+3 8 050 664 5 269

050 664 5 269@mail.ru